Thursday, 14 September 2017 13:43

Konferencia a vállalati nyelvoktatásról Does the customer really know best?

Written by

Does the customer really know best?

Hogyan feleljen meg a nyelvtanár egyszerre a vállalati tréningmenedzsernek és a hallgatóknak úgy, hogy közben saját elképzeléseit és szakértelmét se kelljen sutba dobnia?

Ez volt a témája annak a kitűnő előadásnak, amelyet az Oxford University Press konferenciáján hallgathattam meg Rachel Appleby-től. Kiváló előadónk az ELTE Alkalmazott nyelvészeti tanszékének oktatója, számos nyelvkönyv szerzője. Sok százezren hallgatjuk őt nap mint nap, ugyanis az ő hangján szólalnak meg angolul a budapesti buszok, villamosok, és a metrószerelvények. A HÉV szerelvényeket szándékosan hagytam ki a felsorolásból.

Mit vár a tanuló a kurzustól?

  • Hatékony kommunikáció
  • Azonnali beszédfejlődés: „language to go” 
  • Gyakori hibajavítás
  • Érzékelhető haladás

 

Mit vár a céges oktatásért felelős vezető a kurzustól?

  • Kézzelfogható eredmények, sikeres tesztek
  • A munkához kötődő nyelvi anyag
  • Aláírt jelenléti ívek

 

Ön mit várna el egy Business English kurzustól? Írja meg akár tanuló, akár oktatásért felelős vezető!

Read 623 times

Mivel foglalkozunk?

Angol nyelvű üzleti kommunikációs tréningeket, gyógyszeripari és logisztikai szaknyelvi tréningeket kínálunk. Ön sohasem sablonmegoldásokat kap tőlünk. Programjainkat együtt gondolkodva alakítjuk ki, hogy a mindennapi angol nyelvű munkavégzést a leghatékonyabban tudjuk segíteni.

Szaknyelvi képzések

Search